Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2008 20:04 - 2,5 години условна присъда получи Максим Стависки.
Автор: docho Категория: Политика   
Прочетен: 8056 Коментари: 64 Гласове:
0

Последна промяна: 01.02.2008 11:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

2,5 години условна присъда получи Максим Стависки.

Това реши Бургаският Окръжен съд.

Стависки бе обвинен в шофиране след употреба на алкохол с 1,29 промила и причиняване на катастрофа със смърт на едно лице - Петър Петров, и тежка телесна повреда на друго - Мануела Горсова.

Съдът присъди още Максим да заплати на родителите на загиналия Петър по 90 хиляди лева - общо 180 хиляди.

Отделно двукратният световен шампион по фигурно пързаляне трябва да плати всички разходи по делото, които са в размер на 10 хил. лв. Съдът отхвърли иска на бащата на изпадналата в кома Мауела Горсова за обезщетение от 2 млн. лв. за причинена тежка телесна повреда. Той ще получи 80 хил. лв. обезщетение, плюс 3 хил. лв. лични разходи от Максим, както и 800 лв. за разходи по делото.

Красимир Горсов заяви, че ще съди отделно Стависки и ще иска голямо обезщетение - поне колкото определеното на родителите на Петър. Присъдата ще бъде обжалвана от обвинението в 15-дневен срок.

Заслужава ли си тази присъда???  Имаме ли съд?

По времето на Тодор Живков  дори да си най-богатия човек на земята , дори да си  световен шампион прославил България по целия свят...това няма значение. Щом си отнел човешки живот си получаваш заслужената присъда.



Тагове:   Максим,


Гласувай:
0




1. denislaw - =>
30.01.2008 20:15
ПокаЗателно за "сериоЗността" на нашия съд е и другата присъда иЗдадена днес - случая "Индиго"
След като 7 години се протака едно дело за смъртта на 7 деца, решението е повече от абсурдно - бодигардите са глобени с по ... 800 лева.
цитирай
2. miralyub - направо са го оправдали с тая при...
30.01.2008 20:19
направо са го оправдали с тая присъда
цитирай
3. docho - Индиго
30.01.2008 20:21
Много си прав denislaw ... 800лв. от гардовете и по 1000 от управителя...срещу 7 години мотане по съдилища,мъки на родители и 7 загинали невинни деца...АБСУРД !!!
цитирай
4. ilina88 - да, поредния абсурд за съжаление
30.01.2008 20:23
да, поредния абсурд за съжаление
цитирай
5. artanis - docho
30.01.2008 20:31
Извинявай, обаче преди 89та, ако си от партията, каквото и да правиш, никой не може да те пипне с пръст. Все едно нищо не се е случило: няма съд, няма медии, убитите не са били убити, те дори не съществуват и не са съществували никога.

поздрави:
цитирай
6. docho - ...
30.01.2008 20:35
Да де...но АКО си !
цитирай
7. benoa - OMFG
30.01.2008 20:40
Стависки. Оправдателната жертва на българския народ. Идеална, просто перфектна. Гледам филм. Не че ми е нужно, но пък потвърдително. Известни БГ звезди признават, че са карали МПС в нетрезво състояние. Аз съм бил возен от хора, употребили алкохол. Аз съм карал, употребил алкохол. Аз съм Стависки, Ти си Стависки... Ние сме Стависки. Някои повече, други по-малко, но всички сме в кюпа. Настоявам за максимална присъда на всички, управлявали автомобил в нетрезво състояние. ВСИЧКИ. Независимо от това, допринесла ли е за ПТП употребата. Вината не се измерва само с резултата. Искам съд за българската съвест, а след това - човека.
цитирай
8. анонимен - ..
30.01.2008 20:45
Не мога да разбера, и какво от това че е световен шампион? Той на първо място е човешко същество , и на всичкото отгоре е отнел живот.Негова отговорност е била да не шофира пиян, но той не я е спазил..следователно и наказанието за това трябва да е подобаващо..колкото и глоби да плати той не може вече да върне човека, който е починал.
цитирай
9. bilqnka - ...
30.01.2008 20:53
Максим не е нито първият, нито последния пиян шофьор зад волана, който е причинил смърт и още поражения.Вярно, присъдата не е голяма... случват се такива работи, но.. известността не го оправдава..
Ако беше някой друг, а не Максим, може би присъдата щеше да е доста по тежка.
цитирай
10. benoa - Животът
30.01.2008 20:54
е резултат на химическа реакция, успеха - резултат на години труд, упоритост, воля и талант. Безумно е да сравняваме живота. С какво по-малоценен е живота на хлебарката по тази логика ?
Разбира се, че трябва да има различен стандарт за присъда, стига да е справедлив. Ако лесно бе да се отсъди нека оставим тази тежест на компютрите. Тогава най-безпристрастно радвали се бихме.
цитирай
11. docho - ...bilqnka
30.01.2008 21:00
Ако бях аз на мястото на Стависки досега всичко да е прилючило...досега да сам си на студено в затвора и всичко да е отшумяло. А аз като излезна да сам вече на 30 години...
цитирай
12. анонимен - lilnas - моето мнение
30.01.2008 21:00
Заслужава ли си тази присъда??? Имаме ли съд?
И на двата въпроса има един и съ6т отговор и той е отрицателен ...на Максим му ли4и 4е е добър 4овек то каза в едно интервю 4е е осъден на ве4на скръб ..до края на живота си 6те съжелва за стореното ..бил е пиян и.т.н. и много ми е интересно как един 4ове6ки живот 6те струва някакви си 180 000 лв. ...всеки гре6и не вярвам да го е направил наро4но ..така стига за Максим съда 6те ре6и ние ни6то не можем да кажем той си е наказан да му тежи на съвестта ....за втория въпрос какво мога да кажа сами виждате и 4увате ...съд няма ...или поне няма
4естен само за пари говорят..вси4ко е пари няма справедливост
цитирай
13. denislaw - =>
30.01.2008 21:02
bilqnka, а спомняте ли си драга, че Максим Стависки бе лице на кампания против шофирането в нетреЗво състояние?
Аз лично си спомням как той каЗваше от малкия екран "Ако си пил спри! Искам да сляЗа!".
Това обаче НЕ важи за него ... защото той е световен шампион. Него му е поЗволено да се натряска с домашна ракия по обяд и да убие.
РаЗбирате ли драга bilqnka, че докато каЗваме за всичко "нито първият, нито последният", нещата ще продължават да граничат с абсурда в България?
Май не раЗбирате ... щото "тия работи" НЕ трябва да се случват!
цитирай
14. danel - Не мога да приема
30.01.2008 21:06
Няма никакво значение кой е! На леда той е нашият шампион, но зад волана е един от нас. Най- обикновен човек! И ако той е пил алкохол и е седнал в автомобил и при това е погубил човек- нека си понесе справедливото наказание. Какво излиза- за известните хора в България няма заслужена присъда. Утре някой друг заслужил и известен може да убие с колата си твоето дете!
цитирай
15. анонимен - ..
30.01.2008 21:09
Още един черен за България.Още срам от престъпниците на държавата-българските съдии и производните им.Каква нечовешка гавра със семействата на тези деца.Няма оправдание Стависки,трябваше да е в затвора.
цитирай
16. copycat - ---
30.01.2008 21:10
Как успяхте да се запознаете с мотивите на съда толкова бързо не знам. Да не би да са размножили решението в 7 милиона екземпляра и да са ви го дали минути след издаването му? Странна работа, на мен що не са ми го пратили.


Ся се сетих, вие всичките да не сте от адвокатската гилдия, а? Или не, това е малко, за да ви е толкова ясен тоя казус сте най-малко съдии... с има-няма 20 годишин опит в тежки наказателни дела... Как ви разкоспирирах, хръц!

Ама ако имате представа от право и от доказатествата и фактите по тоя случай, колкото Дочо има представа от времето преди 1989, няма да е лошо да помислите два пъти преди да давате оценки.
цитирай
17. docho - "Ако си пил спри! Искам да сляза!"
30.01.2008 21:11
Ако не се лъжа Максим и Албена първите които сложиха стикер с надпис "Ако си пил спри! Искам да сляза!" ... Такъв стикер май имаше и на Хъмара, премазал адаша ми Петър Петров !
цитирай
18. анонимен - copycat
30.01.2008 21:13
za kakvo pledirash, neshto ne mi stana qsno.
цитирай
19. copycat - ---
30.01.2008 21:17
Че, само съдиите дето са издали присъдата могат да кажат защо тя е точно такава, на кои текстове от закона се позовава и т.н.
цитирай
20. docho - copycat
30.01.2008 21:27
"Как успяхте да се запознаете с мотивите на съда толкова бързо не знам. Да не би да са размножили решението в 7 милиона екземпляра и да са ви го дали минути след издаването му? Странна работа, на мен що не са ми го пратили. " Абе глупак такъв гледай малко новините и ти ще се запознаеш с мотивите на съда...
А отностно какво пледирам и т.н ...аз сам на 15 години и мислите ми са насочени още кам пичките и дискотеките...написах това защото имам мнение по въпроса и не мисля че хора като теб им е мястото тука да се правят на многознайковци и интересни...вярно можеш да пишеш каквото си поискаш...но напиши нещо смислено най-накрая.
цитирай
21. анонимен - wtf
30.01.2008 21:39
"По времето на Тодор Живков дори да си най-богатия човек на земята , дори да си световен шампион прославил България по целия свят...това няма значение. Щом си убиец си получаваш заслужената присъда."

What the fuck?????????
цитирай
22. docho - ...
30.01.2008 21:41
Питай баща си...може да знае ;)
цитирай
23. teodordetchev - Съжалявам, че се намесвам в тази дискусия, но тое само заради...
30.01.2008 21:48
... репликата за "времето на Живков". Точно по времето на Живков, стандартната присъда за убийство по непредпазливост при пътно-транспортно произшествие (и с алкохол и без алкохол) си беше три години условно. И на мои близки се е случвало. Така че, хайде да минем и без Живков ...
цитирай
24. анонимен - Съдебната ни система е за затвора !
30.01.2008 21:56
Закона ни има много кусури и вратички,които се отварят с много пари за съдебните състави и следователи.Това го знаем всички.Знаят го и мафиотите от управляващата ни престъпна хунта и не го сменят този закон да е ,както справедливите закони по света.Имаш ли пари закон те не лови е в БГ.примери много.Не е само Ставииски.
цитирай
25. docho - ...
30.01.2008 21:57
И все пак и на 3 години не го осъдиха!
цитирай
26. анонимен - към docho
30.01.2008 22:02
Хубаво си изразяваш мнението, ама се научи да пишеш на български. 'немисля' са 2 думи(не мисля), 'сам' е 'съм', 'вапрос' се пише с 'ъ'. 'Защтото' се пише без 'т' (защото), 'нещто' също. Не може да си на 15, да претендираш за нещо, а да не можеш да си изкажеш мнението на грамотен български.
цитирай
27. docho - ...
30.01.2008 22:09
Ami 4ovek poprincip eto taka pi6a na US ...ot toq` 4at vi4ko se razvalq razbira6 li? Prosto zapo4vam da pi6a na BP i po inerciq se pravqt gre6ki...4etoh naskoro o6te nqkoi kato tebe taka pravi zabelejki na edno mom4e ...i pi4a su6to kato mene pi6e na BP i po inerciq i toi pravi gre6ki ! ...ama vse taq..
mnogo se otklonihme ot temata ne6to!
цитирай
28. анонимен - Коментар
30.01.2008 22:26
Без коментар...каквото и да кажа ще се повторя.Че няма значение дали е известен или не той е ОБИКНОВЕН човек и трябва да му се наложи справедлива присъда като на такъв.
цитирай
29. petarpiperov - Броиха над 440 хил. GBP за най-ск...
30.01.2008 22:43
Броиха над 440 хил. GBP за най-скъпия автомобилен регистрационен номер/ipo.bg/
Максим и половин номер не можа да си купи,но пък взе 2 скалпа.
А да знаете само как изчезваше смирената му физиономия в офиса на бургаския му адвокат.
Нагло и гадно мръсно копеле остана ти само господ да те съди.......................
цитирай
30. varg1 - малко му е
30.01.2008 23:16
знаех си аз че така ще стане тия богатите и известните затвора е като ада за тях влизане няма
цитирай
31. bilqnka - Към denislaw
30.01.2008 23:23
denislaw ... не разбирам защо е заядливия ти тон, прав си, такива неща не трябва да се случват.Факт е, че не можем да ги спрем.
Не съм казала, че е невинен.Виновен е.
За твое сведение, драги... помня, че е член на кампанията! "Май не раЗбирате ... щото "тия работи" НЕ трябва да се случват!"
цитирай
32. анонимен - Не сте прави, само хулите бедния ...
30.01.2008 23:33
Не сте прави, само хулите бедния Максим, а съвсем умишлено забравяте, че шофьорът на колата, в която той се удари, също нарушаваше правилника и караше доста по - бързо от максимално разрешената скорост в този опасен участък!
цитирай
33. nlo - анонимен 35
30.01.2008 23:38
да не би да искаш да кажеш, че си го е заслужавал, а "бедния Максим" като един херувим , ангел небесен се е появил да му даде полагемото ??????
цитирай
34. анонимен - Просто отбелязвам, че ако той беше ...
30.01.2008 23:45
Просто отбелязвам, че ако той беше карал с 40-50 км в час, както има там такива ограничения, щеше лесно да избегне удара с хамъра, и щеше да е жив сега...но е искал да се изфука пред мадамите в колата си с бързо каране...
а резултатът го знаем, уви. И това е всичко, тук не даваме оценки.
цитирай
35. анонимен - пичове, когато има челен удар на ...
30.01.2008 23:48
пичове, когато има челен удар на гладко и сухо шосе, вина имат и двамата водачи, не забравяйте! ако те са опитни, такъв удар се избягва лесно!
цитирай
36. анонимен - единия си плати жестоко
30.01.2008 23:49
на другия го боли кура
цитирай
37. анонимен - Не е така, и на максим му е кофти. . . и ...
30.01.2008 23:51
Не е така, и на максим му е кофти...и двамата имат вина, фивти фивти, както се казва. Но хамърът е с доста яка тенекия и тонаж, туй само е разликата!
цитирай
38. nlo - и промилите алкохол
30.01.2008 23:54
и промилите алкохол в кръвта им. Момичето което едва ли ще излезе от кома, то за какво е виновно, между другото?
цитирай
39. анонимен - По времето на Живков...
31.01.2008 00:15
Някой спомня ли си делото срещу сина на Живков за изнасилване и резултатът накрая?
цитирай
40. jones - Кийфър Съдърланд...
31.01.2008 01:52
... хванаха го да кара пил и лежа 40 дни в затвора - прекара там Коледа, Нова година и рождения си ден. За щастие просто е карал пиян, не е причинил беди на никого - но законите в САЩ са си железни - влезе в затвора и си излежа кротко присъдата без да прави кампании, без да приказва.

Много по-известен и по-богат човек е от Стависки.
Нямаше милост за него.
цитирай
41. kolega - явно за да сте доволни всички най...
31.01.2008 11:11
Явно за да сте доволни всички най-добре да го бяха разстреляли Максим на площада пред съда. Това са пълни глупости. И вместо всички да се вайкат колко леко бил наказан и как си било живо оправдание условната присъда, да вземе да се намери една свястна медия /ама няма да се намери разбира се/, която да направи статистика - през последната година /или пет години/ колко осъдителни присъди има за подобни случай /ПТП със смъртен случай и тежка телесна повреда или само един смъртен случай или два смъртни случая/ и съответно какво е постановеното наказание /трябва да се вземат предвид и чисто съдебно минало и признаването за виновен/ - тогава всички оплаквачки ще трябва да млъкнете.
Аз нямам никаква причина нито да симпатизирам, нито да мразя Максим Ставийски - просто съм имал възможността да познавам няколко подобни случая и за това мога да ви уверя, че присъдата като юридически акт е справедлива, докато тези, които търсят отмъщение, възмездие или просто сеир няма да бъдат удовлетворени дори да го обесят за назидание пред паметника на съветската армия ...

А намесването на Живков в този случай е абсолютно малоумие!
цитирай
42. godo - Гъзоблизането на бургаските магистрати
31.01.2008 13:21
Човек който е лице на кампанията"ако си пил слез -искам да стигна жив" се изхрачи в лицето на България с тази катастрофа и бургаските магистрати му избърсаха гъза с език-НЯМАМ ДУМИ.А УБИЕЦАТ от Бяла който си вадеше хляба и не беше пил -12 год.получи но кой помни как се казваше?........
цитирай
43. анонимен - Пак този Живков... И "лудия" съд
31.01.2008 13:35
"А намесването на Живков в този случай е абсолютно малоумие! " Всъщност ако се замислим за момент и сравним сегашното време и времето на Живков ще открием доста разлики и може би сега Стависки нямаше да си е на топло у дома а да е на топло в затвора поне за 2-3 годинки, но на човека съвестта ще му тежи до края на живота!

Ако гледахте на скоро по една телевизия показаха снимки на Стависки как държи чаша ВОДКА С ПОРТОКАЛ и е седнал в хамара си с отворена врата и се усмихва на хората около него.
цитирай
44. sparhawk - по принцип
31.01.2008 18:32
комай това е наказанието, което се предвижда от закона в случая и се прилагало редовно, все едно дали обвиняемия е един от малкото ни световни шампиони или някой неизвестен човек.
Много лесно съдите, много злоба събирате.
цитирай
45. анонимен - Judje
31.01.2008 19:01
днес пътувах с кола и викам на спътниците си: да внимаваме да не ни блъсне някой максим. какво излиза, че може да караш пиян, дапремазваш хора и да не влизаш в затвора. Има и условни присъди за ПТП със смърт, но за пияни водачи не съм миждал, а като се замисля за детето си ми се изправят косите. Как да го возиш в колата си. Как да го пуснеш да отиде само на училище и т.н. Какво казва присъдата -продъжамайте да карате както си искате, а е пълно с подобни на максим. кара се без да се мисли за другител Дори и като съм пътувал с мои близки ми се е случвало да им правя забележка да карат по-внимателно, но така е тук - ние сме виновни за воината по пътищата, а бургаския съд също помага да остане така. да благодарим на максим и на състава. Дано апелативния и ВКс да са по-сраведливи, макар, че по-нагоре става по-малко вероятно. Кога ще се оправят нещата- след няколко поколения или по-скоро, но само ако общественото мнение се надигне срещу тази несправедливост и журналистите спрат да пишат за това колко тежко му било на максим а да направят малко истинска журналистика. Трбва нов подход към транспортната престъпност и по виско качество на работата от полицията, прокуратурата и съда. Да се ползват камери и модерни методи за контрол превенция и наказание, по високи наказания, защото ЧОВЕШКИЯТ ЖИВОТ Е БЕЗЦЕНЕН и не може една обикновенна кражба да се наказва с по-тежко наказание от това за направеното от максим. Дано и той да го е разбрал, но се съмнявам. цялото му поведение и целия му жалък плач говорят за това, че мисли основно как да отърве затвора. не се наговори на това как му се обърнал живота, как било един миг невнимание/глупости/ и други подобни. Ако съжаляваше истински щеще да има съвсем друго поведение и най малко щеще да се сети да мисли за себе си, не мислите ли? Като се съди има смекчаващи и отегчаващи отговорноста обстоятелства. Максим има и от двете, но те не се мерят на кила или по бройка, а трябва да се прецени тежестта на всяко от тях и общата им тежест. Голямо чудо че съжалявал, което не е и така, голямо чудо и спортните му успехи, като е погубил два живота ипочернил две семейства. надали свмекчаващите му обстоятелства могат да се приемат за достатчни за условна присъда, дано да има жалби и да му сменят на ефективна, иначе жалко за съда, за справедливостта и за всички, които се свижим по пътищата имаме деца и искаме да живеем нормален живот, а не някои известен или неизвестен да премазва на пътя.
цитирай
46. docho - ...
31.01.2008 19:15
"... не може една обикновенна кражба да се наказва с по-тежко наказание от това за направеното от максим."
Това е напълно вярно ...давам един пример с човек от Пловдив, който дръпна един ланец от врата на едно момче и го осъдиха на 8 години затвор...и в крайна сметка ланеца се върна...а живота на Петър Петров няма да се върне никога!
цитирай
47. анонимен - Помислете моля
31.01.2008 22:01
Максим Стависки извьрши тежко престьплением което ще тежи на сьвеста му завинаги.Той знае това, призна се за виновен още в началото и ще изтьрпи присьдата си, каквато и да е! МАКСИМ СТАВИСКИ НЕ Е ПРЕСТЬПНИК и УБИЕЦ !!!
През изминалите години той и Албена бяха нашите най-добри посланици по света, с техните световни титли и медали! И то в спорт изискващ много, много труд, желязна дисциплина и всеотдайност, спорт в който ние никога не сме имали каквито и да е успехи.Милиони хора от цял свят ВИДЯХА за прьв пьт БЬЛГАРСКИЯТ ФЛАГ и ЧУХА БЬЛГАРСКИЯТ ХИМН !!! Замьлчете и помислете за това моля.
Благодаря !
цитирай
48. docho - Мислим...и се чудим...
31.01.2008 22:31
51. анонимен - "Помислете моля" ...Мислиме...и се чудиме...
Как човек който е бил най-добър посланик по света
с желязна дисциплина и всеотдайност, който е развял БЪЛГАРСКИЯТ ФЛАГ пред хора, които не са си и помисляли, че съществува по света държава като България,
човек участвал в кампания "Ако си пил слез! Искам да стигна жив! е направил точно обратното "Пил съм! Внимавай да не те блъсна!"
Как човек повдигнал националното ни самочувствие изведнъж се превръща във всичко отрицателно?

...прав(а) си той не е пресъпник или убиец! На всеки може да се случи да катастрофира...но всеки човек с чиста съвест не би карал в нетрезво състояние!
цитирай
49. анонимен - primer !!! !!! !!!
01.02.2008 09:23
Тук един съсед лежа в затвора няколко години, защото блъсна и уби един човек. Беше леко пиян. За едни може затвор, а за други не !!!!!!?
цитирай
50. анонимен - copycat
01.02.2008 13:14
По една случайност , жена ми работи в съдебната система . Въпросния съдия има - няма 5 години стаж . Незнам до колко е уместно пределението съдия . В Бургас е по-известен като "бизнесмена"

Относно присъдата . Обвиненията са по член 342 и 343 от НПК . присъда 3-10 години ефективно . Плюс обвинение по член 346 - до 1 г ефективно . При бърз процес като в случая съдията има право ( но не е задължен ) да издаде присъда под минимума . Но условна присъда е най-малкото неморално и е обида към цялото общество . Просто е абсурдно ... но все пак живеем в Абсурдистан .

п.п Ако си пил , качи се на Хамър , стигни жив .
цитирай
51. leif - ....
01.02.2008 13:28
Анонимен 51..."МАКСИМ СТАВИСКИ НЕ Е ПРЕСТЬПНИК и УБИЕЦ !!! " ??????????????? как да не е убиец човек отнел друг човешки живот???За мен самото сядане зад волана при консумация на алкохол, трябва да се приема от съда като опит за убииство! Уважавам Ставииски за това, че е допринесъл за България, но по това дело съдът трябваше да е безприствастен.Какво значение има кой е извършителя при положение, че е извършено престъпление? Ако ние бяхме на негово място, едва ли щеше да ни се размине.Това са двоини стандарти на корумпираната Българска съдебна система.Това е още един прецедент на безнаказаност и ще помогне за оправадаването на още подобни случаи...един вид ако съм с 1, и малко промила и претрепя някой и друг...голяма работа...за това по закон се полага условна присъда....В момента ме е срам, че живея в държава в която човешкият живот не значи нищо.
цитирай
52. анонимен - @leif
01.02.2008 15:06
Копирам съобщение от друга тема, което е много показателно на фона на изказаното от Лейф мнение. Употребата на алкохол е опит за убийство!

***Кийфър Съдърланд, септември 2007
Звездата от “24” излежа присъда от 48 дни за шофиране в нетрезво състояние. Според полицейския доклад 41-годишният актьор трябвало да бъде наказан за деянието си именно чрез излежаване на ефективна присъда. По ирония на съдбата Съдърланд отпразнува коледните празници и рождения си ден на 7 декември зад решетките. Актьорът получи и пет години изпитателен срок.

***Мел Гибсън, юли 2006
Знаменитият актьор и режисьор бе задържан по ПОДОЗРЕНИЕ в шофиране в нетрезво състояние и под въздействие на наркотични вещества. Арестът на Мел Гибсън бе извършен до градчето Малибу.

***Линдзи Лоан, август 2007
В средата на август Линдзи беше осъдена на три години условно и на десетки часове обществено полезен труд, защото беше хваната да кара автомобила си след употреба на алкохол.

***Миша Бартън, декември 2007
21-годишната актриса е била спряна в ранните часове днес в Холивуд по ПОДОЗРЕНИЕ в шофиране в нетрезво състояние и притежаване на наркотици. Бартън, която игра ролята на Мариса Купър в сериала „Ориндж Каунти: кварталът на богатите“, е била спряна, защото карала на зиг-заг със своя Рейндж Роувър. Звездата ще трябва да плати 10 хиляди долара гаранция, за да бъде пусната на свобода.

***Парис Хилтън
Известната наследница на хотелската верига Хилтън, певица и модел Парис Хилтън бе осъдена на 3 години изпитателен срок за шофиране в нетрезво състояние.Парис Хилтън се съгласи да се признае за виновна и сключи сделка с обвинението.
цитирай
53. docho - ...
01.02.2008 18:45
Направете си сметка ...само за ПОДОЗРЕНИЕ в шофиране в нетрезво състояние арестуват известни и богати личности без да им мигне окото (както и трябва), а тука в България за отнемане на човешки живот ...седят, освобождават, съжеляват, раздават парите на обвиняемия и в краина сметка НИЩО...човека си е свободен и само угризенията му са в повече...а парите по-малко,но има ли значение след като не е затворен на 3 кв. метра!
цитирай
54. sparhawk - анонимен 51
01.02.2008 19:47
мисля, че си прав. Удивен съм от това как много хора забравят доброто, а се съсредоточават само върху този наистина ужасен инцидент, който ще тежи като дамга на дуета до края на дните им.
Но те са осъдени. Виновни. И ще си платят (буквално) за стореното.
Но вкарването в затвора им според мен щеше да е неправилно.
Разбира се, казусът е сложен и е възможно да греша. Но Максим вместо да се състезава за Русия, с която щеше да е много по-успешен, дойде тук и ни донесе много радост.
Трябва да помним и това, преди да сапунисваме бесилото.
А за горните постове - арестуването по подозрение не мисля, че е повод за голяма гордост.
цитирай
55. анонимен - sparhawk
01.02.2008 20:26
Tova ne e povod za gordost...prosto horata iskat da vzemat maxinalnite predpazni merki! Ako gi nqma6e tezi merki v USA mnogo pove4e hora 6tqhda da izmirat po puti6tata !
цитирай
56. анонимен - @sparhawk
01.02.2008 22:23
Не е повод за гордост, а причина за ред!
Тук, в България, последното липсва, а у звездната двойка първото е видимо и в изобилие.

Реда вече достатъчно го дъвкахме, затова ще се спра на гордостта, на заслугите, на приносите.

Максим отраства като едно разглезено момченце. Бяга не от Русия, а от наборната повинност там. Бяга във време, в което няма изгледи България да го направи европеец. Това го ломоти непрекъснато! Бяга в България преди идването на власт на правителството на Иван Костов и началото на реалния преход в страната. Единствената причина е войниклъкът!

Тук продължава да се държи като глезено дете. Спортът, в който се проявява, е доста скъпичък. Не е като ски-бягането, леката атлетика и други подобни. Това е спорт по-скоро подобен на автомобилизма - изисква страшно много пари. Не може само с кадърност да се пробие в такъв спорт. В други може, но не и в този. Трябва ти цялата пързалка, трябва ти цялото осветление, озвучение, трябват ти... много пари. Беглецът Руснак само няколко години, след като е получил чуждо (българско) гражданство се връща в Москва, заедно с Денкова!? Причините, които споменава пред медиите, в т.ч. и "Шоуто на Слави" са... пак пари. Пари, които българската държава "му/им дължала" за нещо, защото спортът искал пари!?

Само няколко години по-късно момчето, заедно с девойчето, фъсва за США. Причините - същите. Там прави неуспешен опит да стане американски гражданин. Това люто го отрича по-късно. И Албена Денкова му приглася диво в тази посока.

По някое време "се връщат" тук, за да направят България отново горда!? А според мен - за много пари. За много, много, много и още повече пари! Спомнете си близостта на звездната двойка с президента Първанов? Спомнете си кой кога оглави федерацията по кънки? Как новоназначената президентка дори не дойде на церемонията? Била тренирала в момента в США!? Но както и да е - спортът е за феновете. А всред тях има доста повече празноглавци, в сравнение със спортистите и спонсорите им!

Ако някой мен ме е направил световен шампион, то това е Армен Назарян. Човекът дойде само с две ръце, не пожела почти нищо и от двете си родини, а даде наистина много. И на двете...

Ако някой аз съм направил световен шампион с данъците, които съм плащал на държавата, а тя е изливала в "хобито му" и "развлечението му", доде го превърне в спортист от световна величина, то това са такива като Максим Стависки и Албена Денкова.
цитирай
57. анонимен - Чакам Стависки да благодари на българския народ и на мен в частност!
01.02.2008 22:36
Затова, че го отървахме от войниклъка.

Затова, че наляхме страшно много пари в неговия спорт, а не нечий друг или пък друго начинание извън спорта.

Затова, че го направихме от гражданин на Съветския съюз в гражданин на Европейския съюз.

Затова, че българският закон предвижда ефективна и дълга присъда за неговото пиянско деяние, а той получава само услова такава. И то с много кратък изпитателен срок, че да не му се припие и прище след това пак да се метне зад волана.

Затова, че го търпим да ни плюе като народ! Като "неблагодарен народ". Да пили нервите на всички онези, които нямат пари за хляб, а им остана само неговото пиянско зрелище.
цитирай
58. анонимен - Ето още един шебек, на който България пак му е длъжна с нещо.
01.02.2008 22:52
По информация от Днес.БГ
http://www.dnes.bg/article.php?id=46938





Кон за Стоичков, кокошка за общината

Христо Стоичков взел общински имот срещу жилища, които нямал при заменката, твърди bTV.

През август 2006-та Стоичков си харесал общински имот в столичния център, на метри от статуята на Св. София, а през септември в общината вече бил внесъл искане за замяната.

В молбата му е посочено, че той предлага "свои апартаменти" на стойност 200 хил. лева.

Оказва се обаче, че бившият треньор на националите не притежава апартаментите, които предлага.

Въпреки това общинарите гласуват "за" замяната на обществения имот с огромна стойност без дори да поискат нотариален акт и да проверят какво получават в замяна освен описанието "апартаменти", допълва bTV.

Имотните замени "кон за кокошка" е един от традиционните начини за източване на активите на столицата в продължение на повече от 10 години.

„Загубени са много такива имоти - били са за спорт, в последствие обаче е сменено предназначението им“, заяви Вили Лилков, общински съветник.

По думите му тогава, когато се е разглеждало предложението, апартаментите, които Стоичков предлагал, не са били известни.

През февруари и март миналата година обаче Стоичков все пак купува пет панелни жилища в жк. "Люлин".

Общото между тях е, че са панелни, на последни етажи, в зле поддържани входове, населени с роми.

"Ние изискваме да не се получават апартаменти на първи и на последен етаж. Дали това е било спазвано - не мога да кажа“, коментира Лилков.

Новият общински съвет вече обсъжда нов правилник за оценка на общинските имоти, с която ще се опитат да доведат цените на общинските имоти до пазарните.
цитирай
59. анонимен - :*
01.02.2008 23:19
smurt za si4ki rezaci
цитирай
60. анонимен - Виновен
02.02.2008 11:20
Не мога да си обясня ... защо в България "известните" не се наказват както трябва а с леки присъди .... защо не се наказват както наказват "известните" в другите държави ... защо "известните" в другите държави ги слагат на едно ниво с обикновените хора , а в България ... са нещо повече от нормалните хора .... "известните" не са нещо повече от нас .... Справедливост .... това е нужно в случая ... и да 55. анонимен - @leif
01.02 15:06 е прав ... !!! Дал е примери ... защо тук в България не е като там ?! тук ако някои нормален човек се напие и се качи зад волана ще му сложат огромна присъда или аиде да не е огромна ще му чатнат едно 7-8 години а за тоз колко ?! .... с кфо е той повече от нас ?!
цитирай
61. анонимен - maika im turska
02.02.2008 19:07
SMURT ZA VSI4KI MALCINSTVA
цитирай
62. анонимен - <N>
02.02.2008 19:11
samo nafta :)
цитирай
63. docho - анонимен #64,65
02.02.2008 19:46
Ти май се обърка нещо а?
Пробвай с тема спорт а?
цитирай
64. анонимен - Abe ve4e nqma kakvo da sporim tuka. . ...
02.02.2008 23:11
Abe ve4e nqma kakvo da sporim tuka...onova razglezenoto rusna4e si se pribra na topli4ko..vqrno s po malko pari4ki..ama kakvo mu puka...nali si e na svobodi4ka.
PONE DOGODINA DA STANE SVETOVEN 6AMPION OTNOVO !!!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: docho
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20926
Постинги: 1
Коментари: 64
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930